جمله های برگزیده
 
.::: پرواز شب :::.
Home        My Profile        E-mail       Archive        Titles

 

امیدوارم بعد از خواندن جمله های زیر کمی فکر کنید . این جمله ها برگرفته از چند فیلم و کتاب است .

نظر یادتون نره


 

ما به ديالوگ نياز نداريم چهره ي ما همه چيز را مي گويد .

زمستان براي کساني که خاطره اي ندارند سرد است .

خب هيچ کس کامل نيست.

امروز روز خوبي است براي مردن .

امروز روز خوبي است براي خوب بودن .

عاشق چيزهايي باش که تو را مجبور به تاسف خوردن نمي کنند .

من نبايد ناديده گرفته شوم .

ما نمي توانيم حقيقت را به بازي بگيريم .

يا هيجان انگيز زندگي کن يا هيجان انگيز بمير .

کسي مرا متوقف کرد .

داستان زندکي ام مثل برق از پيش چشمانم گذشتند...واقعا خسته کننده بود.

مي توانستم صاحب مقام باشم ، مي توانستم مبارز باشم ، مي توانستم به جاي يک ولگرد شخص ديگري باشم.

من قلبم را به او دادم و او به من يک قلم داد.

بزرگترين حقه ي شيطان اين است که دنيا را متقاعد مي کند او وجود ندارد.

يک روز که زياد هم دور نيست ، زيبايي من از بين خواهد رفت و آنها متوجه مي شوند که ديگر نمي توانم بازي کنم .

پيام اصلي بودا اين است که هر انساني تنها براي خودش نيست .

بعضي ها بايد بميرند تا بقيه قدر زندگي را بيشتر بدانند .

واقعا چرا انسان ها اتفاقات يک لحظه پيش را فراموش مي کنند و خاطرات سال هاي گذشته از مردان و زناني که مرده اند هنوز برايشان زنده است .

هر پاياني تنها يک آغاز دوباره است .

اين دنياست ، مي بيني ؟ بزرگ است ، مگر نه ؟

زندگي يک نمايشنامه نويس سخت است. زندگي او به سادگي آنچه که بعضي از مردم فکر مي کنند نيست .

روياها هميشه شبيه به هم هستند.

اتحاد و آزادي جدايي ناپذيرند ، حالا و هميشه .

و واسطه ي بين سر و دست ها ، قلب است .

از پله هاي بيشتري بايد بالا بروم . پله هاي بيشتري نياز دارم . مي خواهم بالاتر و بالاتر بروم .

بله بله باور مي کنم چون مي خواهم باور کنم . اميدوارم او بهشت خيالي خود را پيدا کند . اميدوارم ما هم بهشت خيالي خود را پيدا کنيم .